3 maja 2013

DODAJE MOCY!


Ostatnimi czasy w gazetach, na stronach internetowych oraz facebooku pojawia się hasło „Ewa Chodakowska”. Wielu ludzi zastanawia się: Kim ona jest? Czemu jest jej tak pełno? Wchodzisz do domu, zasiadasz do komputera, googlujesz jej nazwisko i pokazuje Ci się :



W czym taki fenomen? Ewa jest trenerem personalnym, młodą kobietą, która została okrzyknięta Trenerem całej Polski.  
  Zestawy ćwiczeń mają na celu wysmuklić sylwetkę, pozbyć się cellulitu, sprawić, że Twoja skóra stanie się napięta i jędrna. Treningi trwają koło 45 minut, w ciągu tego czasu twój organizm spala maksymalną liczbę kalorii ( oczywiście, jeżeli dajesz z siebie 100%).  Najważniejsze w tym wszystkim jest to, że podczas ćwiczeń uwalniają się endorfiny ( hormony szczęścia), które sprawiają, że po skończonych ćwiczeniach masz ochotę na więcej! Ewa gwarantuje, że po miesiącu regularnych ćwiczeń zobaczysz efekty.






Jeżeli chodzi o mnie, nie zawsze mam czas na ćwiczenia. Jestem przykładowym leniuszkiem, mam słomiany zapał. Ale odkąd odkryłam „Metodę Ewy” mam inne podejście do ćwiczeń jak i aktywnego trybu życia. Nie myślę o ćwiczeniach jak o katordze, 45 minutach bólu i cierpienia- raczej podchodzę do tego na spokojnie i z uśmiechem na ustach. Początki zawsze bywają trudne, ale żeby cokolwiek osiągnąć musisz uwierzyć w siebie, ruszyć tyłek i zrobić pierwszy krok!






Osobiście poznałyśmy Ewę i uważamy, że jest wspaniałą motywatorką, silną kobietą, która dzięki swojej pasji osiągnie bardzo dużo. Miałam niezwykłe szczęście rozmawiać z nią, dała mi bardzo ważną radę, z którą chciałabym się z Wami podzielić: Co mam zrobić, gdy moja motywacja maleje i czuję, że dłużej nie dam rady? Chcę przestać i dać za wygraną. Odpowiedź: To jest moment kulminacyjny. Gdy czujesz negatywne emocje i złe siły, jedynym wyjściem jest zaciśnięcie zębów i przejście przez to! Nie będzie to trwało długo, po tym osiągniesz swój cel i będziesz mogła/mógł przenosić góry! Wierzę, że Ci się uda! 


Jeżeli to czytasz i jeszcze nigdy nie ćwiczyłaś/eś z Ewunią, wejdź na jej profil na YouTube, bardzo często dodaje filmiki z ćwiczeniami, bądź kup jej płytę w Esotiqu ( koszt około 25zł) – Płyta zawiera dwa treningi: Skalpel II oraz Szok Trening. Jeśli natomiast jesteś jej fanem tak jak my, wskakuj w wygodne dresy, włącz telewizor i razem z nami ciesz się z aktywności fizycznej! Pamiętaj, im dłużej zwlekasz, tym cięższe będzie zrobienie następnego kroku! 






Poniżej mała fotorelacja ze spotkania z Ewą Chodakowską:


























                       CAŁUSKI! 














4 komentarze:

  1. Widze że Trening dziala zwlaszcza na pania po lewej

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez kitu hahah grubas a trening reklamuje ahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. przynajmniej coś ze sobą robi i ma motywację a nie jak co tylko kebaby opieprzają pija piwo i są nieźle zaniedbani

    OdpowiedzUsuń