16 listopada 2013

Black Lace Dress



MUSIC FOR TODAY


Joan Jett & The Blackhearts - Do You Wanna Touch Me




Dobry wieczór kochani :) Jak minął Wam tydzień? Dziś prezentujemy kolejną odsłonę z cyklu "10 days with.."Pisałam już kiedyś, iż nie należę do fanek sukienek, zakładam je przy okazji wesel - na co dzień ciężko mnie zobaczyć w tej części garderoby - preferuję spódnice,szorty,spodnie. Dodatkowo, jestem baaaaaaaaardzo wymagająca podczas poszukiwań tej jedynej, wszystko mi nie pasuje:)). Dlatego długo stałam przed szafą zastanawiając się nad wyborem sukienki do stylizacji. Padło na koronkową, małą czarną, którą dostałam w prezencie od Ani. Według mnie sukienka jest ozdobna sama w sobie, więc nie potrzebuje dużej ilości dodatków. Dodałam do niej mój ukochany płaszcz oraz botki dobrze Wam znane :). Jak wyszło według Was? Buziaki!



Sukienka - No Name via Allegro
Płaszcz - Stradivarius
Botki - Bata







Specjalne podziękowania dla BULLET TATTOO za wypożyczenie sprzętu fotograficznego na potrzeby sesji !

1 komentarz:

  1. płaszczyk w połączeniu z tą sukienką wygląda świetnie :) elegancko i pasuje na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń