11 listopada 2013

Dark Mess



MUSIC FOR TODAY



JAMAL - PERON





Dobry wieczór wszystkim! Dzisiejsza notka będzie krótka. Na początku chciałam bardzo mocno podziękować Kasi za pomoc przy tworzeniu zdjęć. Brzydka i zimna pogoda nie dopisała, jednak mam nadzieję, że nasza praca Wam się spodoba ( co oczywiście zobaczymy po waszych pozytywnych bądź negatywnych komentarzach). Niestety posty będą dodawane rzadziej, ze względu na natłok zajęć. Miłego wieczoru i do zobaczenia przy następnym poście :) Czekamy na opinie! :) 


Czapka - New Era 
Bluzka - Cubus
Naszyjnik - Allegro
Marynarka - Stradivarius
Spodenki - Bershka
Rajstopy - Gatta
Trampki - Converse



























8 komentarzy:

  1. woow Ania, potrafisz rozgrzać w tak chłodny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenstwo ;)
    Domidonna

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz rewelacyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to oczko w rajstopach to planowane? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak i nie :) zahaczyłam rajstopy w drodze na zdjęcia a drugą nogę rozwaliłam dla zasady :)

      Usuń
  5. Wszystko pięknie, oprócz rozwalonych rajstop ;) Nawet jak wiem, że to specjalnie, po prostu wydaje mi się niechlujne i nic na to nie poradzę ;) Pozdrawiam gorąco! PS. Piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń