1 listopada 2013

Try something new



MUSIC FOR TODAY



CZARNY HIFI FT. PEZET - NIEDOPOWIEDZENIA







Dobry wieczór J Niedawno wpadłam na bardzo ciekawy, aczkolwiek odważny pomysł dotyczący mojej stylizacji. Zainspirowała mnie moja przyjaciółka, która ( nie ukrywajmy) ma zupełnie inny styl ode mnie. Martyna  przekonała mnie w bardzo krótkim czasie i tak oto powstał dzisiejszy wpis! Poza tym, chciałam spróbować czegoś innego – w końcu kto nie gra, ten nie wygrywa. Mamy 1 listopada, na dworze jest coraz zimniej. Zazwyczaj ubieramy jeansy, spódnica czy sukienka chłodną jesienią jest raczej rzadkością. Ja postanowiłam połączyć denimowe shorty z koronkowymi rajstopami i ramoneską. Tak oto zostały połączone dwa przeciwstawne style – koronka i styl Grudge. Całość podkreśliłam czerwoną pomadką w której ostatnimi czasy bardzo dobrze się czuję.


Powiem szczerze, nie spodziewałam się, że w takim outficie będę czuła się tak pewnie idąc ulicami Gdańska. Strój przyciągał uwagę, ale raczej w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Zestawienie jest casualowe, znakomicie nadaje się na koncerty czy imprezy.  Osobiście polecam! To świetna zabawa bawieniem się modą i łączeniem stylów. Liczę na komentarze i trzymajcie się cieplutko! Do następnego posta! Buziaki J


Bandana - Sklep indyjski
Bluzka - H&M
Ramoneska - H&M
Shorty - H&M
Rajstopy - Calzedonia
Trampki - Converse
Czapka - New Yorker









( ostatnio słyszałam, że przestałam się uśmiechać. Na prawdę? :) 
















3 komentarze:

  1. Śliczna stylizacja coś innego ale za to fajnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeej Ania naprawdę pasuje Ci ten styl :) i widze, ze w Gdańsku znów dużo cieplej niż w Braniewie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń