13 października 2013

100 % Denim


MUSIC FOR TODAY



YING YANG TWINS - SALT SHAKER







Witam wszystkich po tygodniowej nieobecności :)
W tym sezonie mówimy TAK dla jeansu! Nawet od stóp do głów. Góra powinna być jaśniejsza od dołu. Jednolity, granatowy czy tez niebieski- strzał w dziesiątkę. Ja tym razem postawiłam na ciemne rurki oraz koszulę w kolorze baby blue. Całość uzupełniłam klasycznymi dodatkami. Futrzany szal w połączeniu z botkami sprawia,że płaszcz jest jeszcze bardziej elegancki. Mała torebka w intensywnym kolorze nieco ożywia stylizację. Nie bójmy się prostych rozwiązań, to one dodają nam najwięcej uroku! Jak minął Wam tydzień kochani? Pozdrawiam ! Już jutro poNIEdziałek ;)
 
Spodnie - Mango
Koszula&Płaszcz - Stradivarius
Kolczyki - Primark
Botki - Bata
Torebka - Nine West
 







 

4 komentarze:

  1. A futrzany szal skąd? Najbardziej spodobał mi się z całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, dziękujemy za komentarz :) szal odpięłam od skórzanej kurtki mojej mamy:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie nic specjalnego, ale i tak ładnie. Brawo Magda :)

    OdpowiedzUsuń