18 października 2013

SIMPLE BLACK


MUSIC FOR TODAY


AVRIL LAVIGNE FT. CHAD KROEGER - LET ME GO



Dobry wieczór! Niestety, wszystko, co dobre kiedyś się kończy -  pogoda musiała się zepsuć i zobaczyliśmy w Gdańsku prawdziwe uroki Polskiej jesieni. Na szczęście deszcz i wiatr nie są mi straszne i postanowiłam wybrać się na spacer z przyjaciółmi ( przy okazji zrobić kilka zdjęć do bloga). Dziewczyny bardzo mi pomogły z czego serdecznie im dziękuję, całuski!! Nie będę się rozpisywała na temat dzisiejszego outfitu, gdyż jak sama nazwa wskazuje - jest klasyczny, prosty i czarny. Czerń jest dobra na każdą porę roku, nie zważając na warunki atmosferyczne. Świetnym sposobem na ożywienie stroju jest dodanie kolorowej torebki, bądź apaszki. W taką pogodę nie zapominajmy o parasolu ( ja dziś zapomniałam i dlatego trochę zmokłam :P ). Ale głowa do góry! Nie jesteśmy z cukru, nawet w najgorszą pogodę trochę ruchu nie zaszkodzi. 


Sukienka - H&M
Marynarka - Primark
Naszyjnik - Clarrie's
Rajstopy - C&A
Buty - Deichmann






















1 komentarz:

  1. nawet w taki deszczowy dzień potrafisz człowieka rozgrzać :) pasuje Ci ta sukienka, jest przepiękna ! :) choć przyznam że wole Ciebie w kolorowych wersjach :)

    OdpowiedzUsuń