24 października 2013

Modern Elegance



MUSIC FOR TODAY



ERIC CLAPTON - LAYLA






Witam wszystkich serdecznie ! :)) Tematem dzisiejszego posta jest kurza stopka czyli pepitka wylansowana przez Coco Chanel. Bluzka, którą dziś prezentuję się moją pierwszą rzeczą w ten wzór. Muszę przyznać, że przez lata uważałam, go za deseń który pasuje jedynie dojrzalszym kobietom. Podczas ostatnich dość spontanicznych zakupów bardzo łamałam się przed przymiarką. Nie pożałowałam gdyż po chwili radośnie stałam przy kasie:) Najbardziej jestem zadowolona z jej fasonu, a przede wszystkim mini golfiku, który nawiązuje do gorącego trendu bieżącego sezonu. Pamiętajmy jednak, że piękna pepitka może dodać nam kilogramów, dlatego bądźmy ostrożne z ilością tego wzoru na sobie. :)

A na koniec mała prognoza pogody : napewno jutro będzie padało, ponieważ umyłam samochód! :)))


Marynarka - Stradivarius
Bluzka - Mohito
Spódnica - Orsay
Pierścionek - H&M
Torebka - Nine West
Buty - Sala 
Okulary - Diverse
 
 
  

4 komentarze: