6 października 2013

Checked Shirt Outfit

MUSIC FOR TODAY


JUSTIN TIMBERLAKE - ONLY WHEN I WALK AWAY






Witajcie w to ciepłe niedzielne popołudnie! Dzisiejszy post dotyczy najgorętszego trendu tego sezonu czyli kraty. Projektancie proponują ją ubierać w formie head to toe, ja jestem nie jestem aż tak odważna. Postawiłam na prostą koszulę w odcieniach mojego ulubionego niebieskiego. Do tego ramoneska nadającatej stylizacji luźny, nieco zadziorny charakter. Futrzana torba i czapa to dodatki, które dodają każdej jesiennej propozycji lekkości i codziennego wyglądu. Jeśli chodzi o obuwie, to nie znam wygodniejszych na spacer po urokliwym gdańskim półwyspie Westerplatte. A Wam jak mija niedziela?:))


Ramoneska - No Name
Koszula - Reserved
Spodnie - H&M
Czapka- Tally Weijl
Buty - CCC by Lasocki
Torba - Quazi












1 komentarz:

  1. Madziulek piękny nasz! tęskno za tobą kochana :)
    Paula :)

    OdpowiedzUsuń